Chętnie naprawimy sprzęt w formie wysyłkowej.

Po otrzymaniu paczki postawimy wcześniej diagnozę i przedstawimy koszty naprawy oraz odeślemy sprzęt pod wskazany adres.

Sugerujemy załączenie do wnętrza opakowania wyraźnej informacji o formie kontaktu i w miarę możliwości opisu usterki.

Nalepki – listy przewozowe są niekiedy nieczytelne i czasem tracimy możliwości identyfikacji nadawcy.

Sugerujemy wysyłkę poprzez portale kurierskie, będzie taniej i szybciej niż za pomocą „poczty” .

Jeżeli to możliwe to prosimy o pakowanie „owijanie” sprzętu w folię bąbelkową, zwijki papieru czy kartonu i omijanie stosowania styropianu zwłaszcza budowlanego.

Najlepszymi wypełniaczami dla opakowania sprzętu są folie bąbelkowe, zwijki pogniecionego papieru i kartonu, zgniecione torby foliowe, wytłoczki do jajek, gąbki.

Najgorszy jest styropian (poza oryginalnym opakowaniem producenta) który podczas wypakowywania powoduje eksplozję naładowanych elektrostatycznie mikro kulek. Może to być szkodliwe dla wrażliwego sprzętu i też powoduje niezłe zamieszanie w całym serwisie. Styropianowe naelektryzowane kuleczki przyczepiają się do naszych ubrań i bardzo trudno się ich pozbyć. Znajdujemy je na całym ciele i w zakamarkach firmy.

Prosimy w miarę możliwości o niestosowanie styropianu budowlanego. Ten materiał może się wydawać dobry lecz tak nie jest.

Adres do wysyłki:

Wald-Service

83-110 Tczew

Sadowa 2a

tel: 669-489-427

Odsysyłamy w zależności od upodobań klienta, pocztą lub kurierem, jak kto woli , jesteśmy otwarci na wszelkie dostępne sposoby.

Wszystko zależy od klienta, prosimy wybrać dogodną formę.

Niestety nie możemy użyć formy „paczkomat”.