Chętnie naprawimy sprzęt w formie wysyłkowej.

Po otrzymaniu paczki postawimy wcześniej diagnozę i przedstawimy koszty naprawy oraz odeślemy sprzęt pod wskazany adres.

Sugerujemy załączenie do wnętrza opakowania wyraźnej informacji o formie kontaktu i w miarę możliwości opisu usterki.

Nalepki – listy przewozowe są niekiedy nieczytelne i czasem tracimy możliwości identyfikacji nadawcy.

Sugerujemy wysyłkę poprzez portale kurierskie, będzie taniej i szybciej niż za pomocą „poczty” .

 

Adres do wysyłki:

Wald-Service

83-110 Tczew

Sadowa 2a

tel: 669-489-427

Odsysyłamy w zależności od upodobań klienta, pocztą lub kurierem, jak kto woli , jesteśmy otwarci na wszelkie dostępne sposoby.

Wszystko zależy od klienta, prosimy wybrać dogodną formę.

Niestety nie możemy użyć formy „paczkomat”.

Pamiętajmy o upadkach z 1,5 metra.

Kurierzy będą „grzmocić” paczką po całym „białym dostawczaku” .

Nasz ukochany sprzęt będzie poddany istnym torturom.

Oklejanie i ostrzeganie nalepkami i taśmami bardziej wzmaga ich agresję. Należy pamiętać, że kurier to osobna firma a dostawca to też inna. Nikogo nie obchodzi co jest w środku naszej cennej przesyłki. Tylko od NAS zależy stan naszego urządzenia.