N
Naprawiając różnego rodzaju urządzenia elektroniczne musimy mieć kontakt z człowiekiem i jego potrzebą. Dzisiaj, kiedy wszędzie jest elektronika jej właściciel niekiedy nie rozumie zasad bardzo złożonego procesu naprawy.
Klient oczekuje naprawy, niskiej ceny ale przede wszystkim szacunku dla niego i jego sprzętu.
I to jest zrozumiałe.
My z kolei oczekujemy szacunku dla naszej pracy.
To też można zrozumieć.
Stąd potrzebna jest współpraca i bieżące wyjaśnianie problemów.
Niestety wpisywanie ANONIMOWYCH opinii nie pomoże nikomu poza jej autorowi w celu osiągnięcia chwilowego zadowolenia.
Stąd pomysł aby w tym dziale opisywać te anonimowe opinie oraz naszą drogę dojścia do ich autorów poprzez meandry administratora. A jest to droga bardzo wyboista.
Będzie co pisać.
- Kris Driver
„Nie polecam” 1 gwiazdka
Hmm, jak mamy się obronić? Jak wyjaśnić to niezadowolenie? Walka z gigantem administratorem o podanie danych osobowych anonima trwa. Sam autor też milczy. Nasze prywatne ustalenia zaszły już dość daleko i prawdopodobnie za jakiś czas będziemy mogli się spotkać przed wymiarem sprawiedliwości w celu wyjaśnienia sprawy. Niestety jako firma nie jesteśmy w stanie przejść do porządku dziennego wobec takich wpisów. Zniweczenie wysiłku wielu ludzi w budowanie opinii o firmie nie może pozostać bez odpowiedzi.
2. Polski Żywiec
„Cena trochę za wysoka jak za tego rodzaju usługę, ale wykonana bardzo szybko i profesjonalnie” 4 gwiazdki
…