N

Naprawiając różnego rodzaju urządzenia elektroniczne musimy mieć kontakt z człowiekiem i jego potrzebą. Dzisiaj, kiedy wszędzie jest elektronika jej właściciel niekiedy nie rozumie zasad bardzo złożonego procesu naprawy.

Klient oczekuje naprawy, niskiej ceny ale przede wszystkim szacunku dla niego i jego sprzętu.

I to jest zrozumiałe.

My z kolei oczekujemy szacunku dla naszej pracy.

To też można zrozumieć.

Stąd potrzebna jest współpraca i bieżące wyjaśnianie problemów.

Niestety wpisywanie ANONIMOWYCH opinii nie pomoże nikomu poza jej autorowi w celu osiągnięcia chwilowego zadowolenia.

Stąd pomysł aby w tym dziale opisywać te anonimowe opinie oraz naszą drogę dojścia do ich autorów poprzez meandry administratora. A jest to droga bardzo wyboista.

Będzie co pisać.

  1. Kris Driver

„Nie polecam” 1 gwiazdka

Hmm, jak mamy się obronić? Jak wyjaśnić to niezadowolenie?

Tylko dwa słowa NIE POLECAM.

Co zrobiliśmy źle? Nie mamy pojęcia. Jak naprawić nasz błąd?

Proszę nam dać szansę.

Proszę mi wierzyć, że bardzo bym chciał porozmawiać z autorem opinii i naprawić sytuację, jednakże jest to niemożliwe w obecnych ramach prawa.

2. Polski Żywiec
„Cena trochę za wysoka jak za tego rodzaju usługę, ale wykonana bardzo szybko i profesjonalnie” 4 gwiazdki.

Liczymy się też z osobami, które nigdy nie przyznają maksymalnej oceny. Szanujemy tego rodzaju podejście.

Cena znana przed naprawą.

3. NAD OL
„Polecam serwis. Bardzo szybka naprawa. I bardzo wygurowana cena”

„pisownia oryginalna autora opinii”

Klient jest kurierem i domagał się bardzo szybkiej naprawy radia samochodowego, które sam zepsuł. Przed ekspresową naprawą zaakceptował koszty i świadomie zgodził się na opłatę 70 zł.

Zawsze jesteśmy otwarci na propozycje cen, tutaj Pan zaakceptował kwotę w rozmowie telefonicznej z diagnozą.

Nie rozumiemy pojęcia wygórowanej ceny?